ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان يزد فعاليت خود آغاز كرد

یزدفردا : روابط عمومي:ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي با هدف برنامه ريزي منسجم،تهيه امكانات و تجهيزات لازم براي مسافران تعطيلات نوروزي فعاليت خود را آغاز كرد.


"بهرام رضايي"با بيان اين مطلب گفت: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي داراي كميته‌هاي مختلف از جمله اسكان و پذيرايي، نظارت و كنترل بازار، حمل و نقل و ايمني جاده‌اي، بهداشت و درمان، امورفرهنگي و اجتماعي، تبليغات و اطلاع رساني و همچنين امور رفاهي براي مسافران نوروزي مي‌باشد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد با بيان اينكه دستگاه‌هاي مختلف در ارتباط با مبحث گردشگري عضو اين ستاد هستند، افزود: رياست اين ستاد بر عهده استاندار يزد و دبيري آن بر عهده اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان مي‌باشد.

وي خاطر نشان كرد: همه دستگاههاي مرتبط با موضوع گردشگري، براي مسافران ايام تعطيلات نوروز بسيج شده‌اند تا با برنامه ريزي منسجم، امكانات و تجهيزات لازم را فراهم نمايند.

"رضايي" از فعال بودن ستاد دائمي سفر در استان يزد خبر داد و گفت: اين ستاد موضوع سفرهاي نوروزي و تابستانه را دنبال مي‌كند.

وي گفت: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي نيز در اين اداره كل تشكيل و وظايف هر كدام از كميته‌ها ابلاغ شده است.

دبير ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در خاتمه اظهاراميدواري كرد تا با همكاري و تعامل دستگاههاي عضو ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي ، شاهد حضور پررنگ گردشگران و مسافران در استان يزد باشيم.

گفتني است در تعطيلات عيد نوروز سال گذشته بيش از 5 ميليون نفر به استان يزد سفر كردند كه از اين مجموع بيش از يك ميليون نفر در استان يزد اقامت داشتند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا